Nasz wakacyjny wyjazd nad morze

dodano: 2018-09-03
 Pierwsze wspólne wakacje spędzone nad morzem z wschodami i zachodami słońca.

Zatrzymaliśmy się w pensjonacie „U Jurka”w Chłapowie.
Podczas pobytu, oprócz błogiego lenistwa na plaży i bryzy morskiej zwiedziliśmy Gdańsk z jego zabytkami i atrakcjami turystycznymi. Dowiedzieliśmy się, że choroba morska nie jest nam straszna, gdyż popłynęliśmy statkiem „Małgorzata” na Westerplatte. W kolejnych dniach podziwialiśmy statki w porcie w Gdyni, gdzie udało nam się zobaczyć słynnego niszczyciela „Błyskawica” i żaglowiec „Dar Pomorza” oraz odwiedziliśmy Gdyńskie Akwarium. Spacerowaliśmy po słynnym Sopockim molo, podziwiając cumujące tam jachty. W drodze powrotnej do Białej Podlaskiej zwiedziliśmy wraz z przewodnikiem Zamek Krzyżacki w Malborku, który swoją okazałością zapierał dech w piersiach.

Wakacyjny wyjazd uważamy za udany, pogoda dopisała, opalenizna złapana, deszcz Nas nie zmoczył tylko morskie fale, a na potwierdzenie wspaniałych chwil przedstawiamy dla Was drodzy przyjaciele fotorelację.